דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על שרשרת שם 

מאת    [ 22/08/2011 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 3498 פעמים ]

שרשראות עם שם

 

שרשראות אם השם הינם שרשראות  מקסימות ונהדרות ואף מיוחדות כי הם בעצם מגלות את שמו של כל מי שעונד אותם. ואף הן בעלות איכות חומר גבוהה ורמת גימור מושלמת המכילות את שם העונד/ת או כל כיתוב שרק ירצה. ניתן לראות שרשראות רבות על צווארן של נשים (וגם גברים) כתכשיט מקסים. שרשראות עם שם הן מתנה נהדרת בין בני זוג, משפחה, חברים, קרובים ומכרים ויכולות להכיל שמות רבים כאשר לרוב נבחין בשם העונד את השרשרת או ילדיו.

 

המתנה המושלמת לכל אחד

מי לא ישמח לקבל שרשרת יוקרתית המכילה את שמו או שם ילדיו האהובים? שרשראות עם שם הן מתנה נהדרת בין בני זוג הרוצים להפתיע זה את זו במתנה ייחודית ומקורית במיוחד. בנוסף, אמהות רבות מקבלות מתנות מרהיבות בדמות שרשראות עם שמות ילדיה המבוססות על חומרי גלם איכותיים במיוחד לרבות זהב וכסף בעלות עיטורים רבים ומיוחדים המייחדים את השרשראות עוד יותר.

 

שרשראות בייצור ידני

ניתן להכין שרשראות עם שם בפס ייצור המכין שרשראות על פי הזמנה מראש כאשר הגופן והגודל נקבעים מראש והמכונות יודעות כיצד לחתוך ולשייף את חומר הגלם בכדי להפיק את השרשרת היפה ביותר. הבעיה העיקרית בשיטה זו היא חוסר היכולת לגוון ולהפיק שרשראות על פי גופני רבים ובשפות שונות. כך יוצא שהתליונים דומים מאד האחד לשני ואין להם יחודיות. כאשר השרשראות מוכנות על ידי צורפים מנוסים איכות השרשרת עולה, היצירתיות והגמישות שבבחירה והכנת השרשרת היא עצומה וישנה אפשרות בקלות להוסיף עיטורים ושינויים קלים לאחר ותוך כדי תהליך הכנת השרשרת. שיטה זו מאפשרת לקונה בחירות רבות ואפשרויות לקנות את המתנה המושלמת והמיוחדת.

 

השרשרת עם שם כבשה את העולם בסערה וניתן כיום להשיג שרשראות אלו בכל שפה ובכל צורה שרק נרצה. אנשים רבים נוטים להזמין שרשראות בישראל בשפות העברית והאנגלית אך ניתן להכין שרשראות גם בשפות רבות אחרות כגון ערבית, רוסית, צרפתית, סינית ושפות רבות נוספות על פי רצונותיו של הלקוח.

 

בנוסף לשרשראות אלו ישנן גם שרשראות בעלות תליון מיוחד בצורות שונות עליהן חרוט או מובלט בגודל גדול השם הרצוי. זוהי מגמה ההולכת וצוברת פופולאריות בישראל ולדעת רבים תהייה נפוצה ביותר בשל הייחודיות שלה, את שרשרת השם כדאי ומומלץ מאד לרכוש רק בחנויות מקצועיות המתמחות בייצור שרשראות שם.

 

האתר למתנות מקוריות


"טבעות בכיתוב אישי" www.youring.co.il


בין מוצרינו טבעות מיוחדות עם כיתובאישי, מבחר ענק של תליוני ילדים, מבחר גדול במיוחד של תליונים עם שם בכסף וזהב, וטבעות נישואין מיוחדות לפי הזמנה. אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומיוחדת אל תהססו תכנסו לאתר שלנו ותגלו עולם שלם של מתנות שאותם לא ישכחו לעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב